分享 我的16事

規則:當你比人tag左,就要寫一篇note,內含16項有關你的事情,習慣,喜好,目標....或任何各不相干但有關你的東西。最後tag另外16個人。你必須tag返tag左你的那個人。如果我tag左你,即係我想認識你更深。

1. 我有些秘密, 正如你也有些秘密. 看到就看到了, 但請不要在茶餘飯後用作討論之資. 多謝合作.

2. 我的樣子, 一向都給人家認為比真實年齡更年青. 曾經有日本客人係我24歲時問我滿18歲了沒有. 另一方面, 我笑起來的樣子也有很多人覺得十分特別, 小時候有親人說我笑起來的樣子是三個月亮: 兩隻眼向上彎, 咀向下彎. 有大學前輩認為我好像那些日本動畫中的公仔, 所以也叫我作公仔人. 另外也有中學同學係N年前改左個好奇怪的花名: 花.(請不要這樣子叫我, 事緣佢話我笑得好燦爛: 不能理解?)

3. 中一果年比人捉左去葛培理信主. 中二時暑假時被踢入教會. 其實我讀書咁多年從來沒有走出過教會學校的陰影…..T.T. (中學係迦密中學讀, 小學係迦密愛禮遜小學讀. 大學係浸會大學讀.)

4. A) 喜歡看書到了一個上癮的地步. 只要不是出去做運動, 又離開家中多於1公里多數都會拎返本書. 小時候曾經半夜起身煲金庸小說. B) 曾幾何時, 某年在中學的社際閱讀比賽中, 努力睇書做讀書報告. 最高峰時一天看了十二本書. 雖然提交的報告數量應該係我有絕對優勢, 但係我當年報告的質素好像不太好, 所以好像只係得優異奬之類, 但本來絕對弱勢的紫社因為我係度好努力咁做讀書報告, 多左批後輩一起做所以最後好像因此而果年拎左全年冠軍.

5. 平日會飲很多水, 但其實現在的我已經收歛很多了. 中學時候, 我的飲水量係每2小時1.4公升水. 一口氣最多可以飲4公升水. 其實我成日口乾, 所以要飲多些水, 否則會喉嚨痛. 喉嚨痛幾日之後我就會好容易發燒. (嘿, 我好似植物咁, 比足水比足肥料我就不太會病.)

6. 腸胃唔係太好, 好容易腹瀉. 特別係天氣時冷時熱的季節.

7. 雖然腸胃不太好, 但是吃飯 / 吃東西的速度不錯. 當年久經訓練的”狼吞虎嚥第九重”最快紀錄係2分33秒食完一個叉油雞飯連一罐可口可樂.(當然有吐雞骨)

8. 不太怕冷, 即使小時候我沒麼肥的時候, 都已經不太怕冷. 當日大學時, 十一/二度都係一件短袖衫加件長袖恤衫就由朝玩到晚.

9. 咁多年都沒有拍拖, 一方面, 懶係一個好重要的因素, 另一方面係因為某個童年陰影.

10. 抗拒去旅行, 因為認為除左見到更多景色之外, 做成的污染更多. 當然, 更重要的理由係懶, 同埋根本沒有伴可以一起去旅行.

11. 曾經讀兩次中六, 因此對中六的課程有好”深入”的了解. 讀兩次中六的原因係第一次的FINAL EXAM前幾日(1999年的6月4日) 因心胞膜發炎而入左醫院. 起初的發病就係喉嚨痛, 跟住發燒. 然後一個月黑風高的晚上我突然間嘔. 其實之前都有睇醫生, 仲唔知點解當時我呀爸咩事咁醒叫左我去照肺. 但問題係去到公立醫院急症室再睇時個醫生又係當感冒. 好在當時有個係聯合醫院做的親戚, 再睇清楚先知原來係心臟發大. 當時咩事都唔知就比人車左入ICU, 果晚就做埋手術放左200ML的水出來.. 之後其實都唔知因咩事而發炎, 在醫院的日子很難過, 因為每一下呼吸都要用咳的方式來吸氣和呼氣, 但係放水個傷口都仲未好返, 又無法進食. 後來決定開刀做活體檢查 (當時怕係肺結核病, 因為我準時4點左右開始發燒.) 最後只能說是應該係過濾性病毒入心. 所以, 大家感冒都要小心D.

12. 家中有個弟弟, 父母在我快讀完大學時離左婚. 家住大圍20多年.
(同Ray Li一樣, 所以我轉貼了他的) 我為人孤癖、低調、少說話, 思考方式會先向壞方向想, 偏向消極。亦因為過份低調, 就算與某人或某組織年年見面, 或者一年見幾次面, 人地都可以唔記得或者唔認得我, 有時我真係唔知笑好定係嬲好, 最後... 我當然係要強顏歡笑啦。
口頭蟬...『對唔住』 /『唔緊要』/同埋 『唔好意思』, 因為童年陰影和當年第一份工作的關係, 習慣認錯先。

13. 曾經係美國佛羅里逹州的迪士尼樂園中做暑期工. 當時的工作定位係: 洗廁所同埋倒垃圾. 返6-8個鐘的工, 其實只係要你做15-30分鐘的工作. 以及得閒而又訓得太多時出去帶下路. 空閒時多數係唔同休0既息室同周公玩遊戲.

14. 曉做的運動有: 打羽毛球, 踩單車, 有時會行下山.

15. 求學時期的我很喜歡打書釘. 當年哈利波特第一至三集都係打書釘打返來的, 後來好像那個書局把所有熱賣的書都封左膠.

16. 既然你睇到最後, 當然要整D 好野比你, 我係2月28號會參加環島行(半程25KM), 請閣下多多支持, 贊助一下小弟, 為環保出一分力. w.greenpower.org.hk/new/activities/2009_hiking/chi/main.asp有咩問題可以找我: yip_winghei@hotmail.com

留言

chillycraps寫道…
好有娛樂價值, 諗唔到你係咁既人.

我都住大圍, 可能有擦身而過過卦.

熱門文章