時事: ON李澤楷

我個人認為, 李澤楷在國外接受教育, 加上由於連大學都未讀完, 又係業界度玩左咁多人年, 所以佢開始對中文有些不認識, 所以近日佢的一番說話, 完全係因為佢表逹能力不足, 我地絕對要體諒佢.
「今次我看到好多錯誤的報道和白癡的指摘,令到我對新聞從業員好失望,尤其是最基本的專業操守,令人非常失望。」
呢一句, 我個人覺得其實佢係話自己, 因為佢本身作為信報大老闆, 絕對唔能夠話自己唔係新聞從業員. 而佢作為一間上市公司的老闆, 種票的行為真係"最基本的專業操守,令人非常失望。" 我個人估計, 無奈佢爸爸愛子心切, 所以一手一腳為佢種票.
沒錯, 李澤楷沒有犯法, 但係佢呢種行為, 我只能說, 真係連做人最基本的操守也沒有, 還能理直氣壯地說, 佢要"成本", 沒錯, 事實上就好像某某動畫一樣, 等價交換, 就算是傳說中的種票都要成本, 成本包括有: 心機, 口水同埋時間. 當然, 如果真係有種票, 又或者有其他物質種票的成本, 咁過夜數都依然係要付的, 但只要種票的成本沒多於9億, 我絕對相信佢不用花一分錢就能私有化.
佢真係當全世界係白痴: 特別股息大約169-176億, 私有化的錢大約係159億, 人地話佢唔洗成本就可以私有化, 請問有什麼問題呢? 唔通你可以話169-159等於負數?
債, 係公司孭, 息就私人收. 成本在何方? 私有化已帶走它.

沒法子, 佢語文人格水平低落, 我地除左睇下個天會點做, 同埋睇下佢家族會點之外, 佢絕對告訴大家, 何謂人渣.

原來, 陳冠希都唔係咁賤. 真係: 一山還有一山高.
一次過學晒三個成語: 指鹿為馬, 一山還有一山高, 同埋為富不仁.

我個人強烈地要求李先生告知到底他所指的「三流評論員」錯誤的報道和「白癡的指摘」是哪些, 似便當事人進行法律訴訟, 因為如此"強勁"指控, 當事人絕對有理由要求李先生說得清楚一些, 還當事人一個公道.


XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX


反駁傳媒 太多「三流評論員」
(明報)3月9日 星期一 20:45

【明報專訊】一個電盈(0008)私有化計劃,令主席李澤楷 被千夫所指,問他會否覺得,不論私有化最終成功與否,今次他都是輸家?李澤楷快速回答一句﹕「我不承認喎!」他又大肆批評傳媒及「三流評論員」,就私有化計劃作出不少錯誤的報道和「白癡的指摘」。

旗下擁有《信報》及Now的李澤楷,以一身貼身衫恤配牛仔褲的慣常casual(便服)裝扮會見傳媒。甫開首,自言向來很尊重香港新聞從業員的他,便花了不少篇幅反擊媒體對他的批評,「今次我看到好多錯誤的報道和白癡的指摘,令到我對新聞從業員好失望,尤其是最基本的專業操守,令人非常失望。」他認為,傳媒或評論者最基本要細心研究,不跟風,最重要是自己不熟悉的範疇,應走去問專家,再作詳細研究先寫。他相信指摘他的評論員,很多也沒仔細看過電盈合併私有化方案,或香港的收購合併法例。

批評傳媒「白癡的指摘」

他指有些他熟悉的人找他,說那些三流評論員只「睇細唔睇大」,例如只着眼批評他未有出席股東大會,就事件作回應。他解釋,首次股東大會時,他剛在北京 ,為提高私有化的作價作最後衝刺,他反問「哪件事重要的,加價要緊還是『念書』緊要?」至於第二次股東會,定價已敲定,他坐在會上也沒作用,所以他繼續在海外「為公司做嘢」。

留言

熱門文章