不能爆的小腿.

很多年沒有行山, 所以, 希望借今次機會去做下運動, 但是今次活動實在是有些出人意料.
整個路程大約25公里. 而當中約有三分之二的路是小斜或者平路, 而另外其他大約有三分一的路是大斜路或者樓梯.
本來, 這種路程本身沒有什麼難度, 不過, 作為我們呢D平日唔做運動的, 實在是有些困難. 最大問題係, 原來其他人都係度跑山, 你行得慢分分鐘比人叫你行開D咪阻住地球轉.

而且當日早上有幾陣毛毛雨, 有部份路段是很長的樓梯級, 但到了中午的時間是水塘, 石礦場等比較平的路, 然後再要由下而行返上去石澳道再經過一打爛埕頭山, 再經山路一直行到去大浪灣才完成.

我行左大約1/6路, 即大約4公里左右, 係落山時, 因為有很多人跑山, 所以只能頻頻讓路. 就係呢個時候, 正在下毛毛細雨, 加上熱身可能不足(又或者不太習慣雨中行山落樓梯.)於是未到第一個檢查站我已經雙腳有少少抽抽地.

之後係半程第一個檢查站之後, 見到顏福偉, 當時佢成日都周圍望, 仲以為佢有PARTNER 一起來行, 所以係第一站同第二站之間就跟佢放左陣. 估唔到就係咁出事啦.

本來水塘一帶的路係絕對可以放的, 但係其實本身抽抽地的小腿係絕對唔應該跑的, 我實在係有些太大意, 因為見到網上有很多人都留言指港島徑的路實在係太容易行, 所以, 我也跟左佢一段, 到第二個站(第四個全程檢查站.)才再慢慢行.

但係其實我那小腿實在係太弱了, 跟左白花油王子一段路之後, 我雙腳就開始唔得啦. 結果全程我雙腳輪住大型抽筋抽左四次, 至少要休息同埋拉筋拉左至少廿分鐘左右 (估計大約廿五分鐘至一小時左右)事實上係我呢世仔以來抽得最勁的一日.

到左第五個站前後 (即係石澳道前後), 我的左右腳終於表演左"雙賢齊飛"兩隻腳的小腿一先一後咁抽筋. 好在我一早知自己好耐沒有行山, 對自己的能力衰退成怎樣也沒有底, 所以特地買左支手仗, 就全頼呢支手仗, 係仲有8公里的路程而雙腳大抽的程況下, 我只能用上身的力量同埋大腿的力量, 支持下去.

其實我實在係帶左太多野, 一共揹左3公升水, 一些替換的衣物, 風褸, 雨衣, 仲有五條ENERGY BAR, 以及一個飽, 再加埋大會送的藥物, 令到我的背包至少重六公斤.加上我最後一段路要用腰力同埋手力, 所以現在基本上我全身都有肌肉撕裂, 不過, 說真的, 沒有這次的"爬山"(山路爬行活動)活動, 我就絕對不知道當年可以兩個鐘爆上鳳凰山的我已經變得咁弱.

睇怕, 我以後都要努力練返最基本的體能. 至少我的小腿實在係太弱, 一爆即抽真係......唉.

留言

熱門文章