影評: 轟天猛將2 6.5/10

上集轟天猛將好收得, 自然就拍續集. 今集劇情更簡, 打鬥也不錯, 不過續集無什新意, 只係多左老人家來客串耐左d , 而且今集唔洗人性爭扎, 冇咁d 野咁. 6.5/10

今次重點當然都係槍戰, 集揪 同埋 大型爆炸為主.




劇情其實十分簡單, 因為之前的過夜數未找, 局住要幫church去亞爾巴呢亞度揾返件失物, 點知比當地小軍閥jean暗算, 中埋伏 仲死左最後生果個 成員.

為左報仇同埋 順手為左世界和平, 所以佢地要消滅jean家軍. 途中當然係不停咁殺人同開片.

故事相對簡單, 冇咩twist, 也沒有什麼忠中有奸的特別情意結.
主要動作場面主要分開幾場, 一開始攻堡十分精采, 跟手係"鬼城"中有一場小型槍戰, 然後係條村度暗算jean家軍, 再到後尾機場大戰.

不過, 史泰龍兄今集我覺得有d 老態了, 最主要係單挑前的槍戰同埋搶入密室前佢行幾步居然喘氣, 雖然功架仍在, 但中年喪子的打擊還是有的吧.

節奏明快, 劇情簡單是可以預期的.

不過, 一如以往, 動作片雖然打的很爽, 但上集也還有少少真真假假的twist, 今次郤又有點簡單得過了頭. 雖然我明白向舊動作片致敬很好, 但也不能太過份吧, 今時今日作僱佣兵還真能單身上路嗎?

余男的角色, 除左死全家的黑面表情貫徹全片之外 (得大約三個笑的鏡頭, 分別係片尾, 片頭第一次見, 同埋片中夜半盡訴心中情時) 佢主要的作用除左等全片不再全男班外無什貢獻.

圖為文藝mode 的余男......為什麼同一個人可以差咁遠?


奸角(尚格雲頓)無什發揮空間, 主要係開始暗算人, 中間搞個礦洞同埋尾段開下拖咁, 冇特別勁的地方, 只係一味 話唔好好似羊咁被殺, 我本來以為單挑時佢會出下d 咩鐵鞋頭, 或者係特別的奇型兵器, 結果只係結實地打左一場.

所以我覺得這電影實在有很多改進空間.

不過中間有好多老牌名星自嘲的片段, 我覺得十分不錯, 例如串呀諾 back得太多, 串布斯韋士利冇落場打等等.




附上超低能勁搞笑改圖一張 (高登出品)

留言

熱門文章