影評 神探伽利略 嫌疑犯 X的獻身





本身都有睇開神探伽利略的劇集, 雖然我個人覺得呢套電影都係炒冷飯的續集居多, 經過左魔法童話夜的一役之後, 我都係對呢D 電影沒那麼多信心了.

這電影郤比我想像中好看, 但是個人絕對認為唔係太啱情侶去睇, 比較啱我地呢D 中意一個人去睇電影的人去欣賞. 故事中沒有湯川學招牌的手勢和寫公式等電視劇的賣座元素, 但係故事絕對比起魔法童話夜教曉大家咩叫珍惜眼前人, 不過成套戲都好沉重, 完全無法想像係呢期電影度見到呢種題材的電影, 雖然個故事大家大概都估到劇情會點樣發生, 但係去到最後果種愀心的感覺, 真係令人唔係感到太舒服. 個故仔可以引申的意義十分之多, 但係, 人生有愛才有意義的THEME 幾時都係好有MARKET 同好啱GE.

唔知個編劇係邊個, 但似乎睇返網上的資料, 這電影版是最近原著的故事. 反而電視劇只是為左電影做勢而放映的. 不過我個人得以娛樂性來說, 這電影作為X'MAS 期的電影是不合格的, 平時看的話這電影會是必看的. 可惜的是, 電影配樂實在係爛得可以. 雖然事事無完美, 但是實在係令人不能投入電影. 而提真一本身的角色很有人味, 最絕的是那個自殺前的門鐘. 也許, 你也會有絕望的時候; 但死亡, 從來都不是最好的解決方法.

留言

熱門文章